gemeente Utrechtse Heuvelrug

Algemene Voorwaarden voor het gebruik van mijnafweg.nl

Versie: 9 feb 2022,

Op deze pagina vindt u de algemene voorwaarden voor het gebruik van de mijnafvalweg.nl website/app, zoals deze beschikbaar is gesteld door de gemeente Utrechtse Heuvelrug,
KVK nummer: 50092812
Bezoekadres: Kerkplein 2, 3941 HV Doorn
Postadres: Postbus 200, 3940 AE Doorn
Telefoon:(0343) 56 56 00
website: www.heuvelrug.nl

De gemeente Utrechtse Heuvelrug streeft naar een zo actueel mogelijke website. Mocht ondanks deze inspanningen de informatie of de inhoud onvolledig of onjuist zijn, dan kunnen wij daarvoor geen aansprakelijkheid aanvaarden.

De diensten die op deze website worden aangeboden zonder enige vorm van garantie. Wij behouden ons het recht voor om deze diensten te wijzigen, te verwijderen of opnieuw te plaatsen zonder enige voorafgaande mededeling. De gemeente Utrechts Heuvelrug aanvaardt geen aansprakelijkheid voor enige informatie die op websites staat waarnaar wij via hyperlinks verwijzen.

Per dienst wordt bij het bestellen en betalen aangegeven op welke termijn de opdracht nog te annuleren is. Daarna is de opdracht definitief. Bij tijdig annuleren van de opdracht wordt er na 48 uur een opdracht gegeven om de betalingen terug te storten.
Let op, het kan tot 5 werkdagen duren voordat het geld weer op uw rekening teruggestort is.

Mocht u vragen hebben dan kunt u contact opnemen met de gemeente Utrechtse Heuvelrug via
Telefoon (0343) 56 56 00 of via de website www.heuvelrug.nl

Hier vindt u de privacy verklaring van de gemeente Utrechtse Heuvelrug